Sveže v kategoriji Klan:

Potovalni tabor malo drugače

V četrtek zjutraj smo se trije člani klana iz stega Sežana 1 odpravili na kratek potovalni tabor do Kopra. Na pot smo se odpravili nekoliko drugače kot ponavadi, saj smo se na pot odpravili kar s kolesi.

Pot smo začeli v Divači in jo nadaljevali po cesti do Prešnice. Od tam nas je pot peljala med travniki in pašniki, kjer so se pasli konji in krave. Pred Črnim Kalom smo si privoščili kratek odmor za golaž, nato pa smo se odpravili do Kraškega roba, kjer smo si ogledali utrdbo nad vasico Črni kal, od koder smo imeli lep razgled na Koper. S kraškega roba smo se po zajčjih poteh odpravili v dolino, kjer nam je prijazna domačinka napolnila zaloge nujno potrebne vode. Končno smo prišli na označeno kolesarsko pot do Kopra, ki nas je brez posebnih presenečenj… Preberi več »

Objavljeno v Aktualno, Klan, Novice

Srečanje PP: kurjenje z lokom

Kaj so klanovci počeli 7. 4. 2018 v Lipici? Poglej si slike.

08.04.2018 ob 10:58 | Btwni

Od Maribora do Špičnika in nazaj

Naše popotovanje se je začelo v soboto zjutraj s pravočasnim prihodom vseh klanovcev na železniško postajo v Sežano.

26.09.2017 ob 08:39 | Iskrena surikata

Divja Jaga

Klan Btwnov in Bagira so se odpravili na Divjo Jago - nočno igro, ki jo že več let organizira klan iz stega Brezovica 1.
Preberi več »

03.05.2017 ob 14:39 | P.d.

Pomagajmo otrokom in družinam v stiski!

Trgovina Hofer in organizacija Karitas zbirata prehrambene in higijenske izdelke za družine v stiski.
Preberi več »

01.04.2017 ob 19:08 | P.d.

Reportaža o zimovanju na Bledu

Klanovke in klanovci smo se v petek, 24. 2. 2017, z vlakom odpravili na Bled. Iskanje našega tokrat že rezerviranega prenočišča nam je s pomočjo zemljevida v dežju vzelo kar nekaj časa. Hčere Marije Pomočnice so nas prijazno pričakale in nam razkazale prostore njihovega doma. Ko smo povečerjali že doma narejene palačinke, smo se v temi sprehodili po okoliških poljih. Po sprehodu smo lahko z ustvarjanjem izkazali svojo umetniško žilico in s tem razmislili, kateri nepotrebni stvari se bomo v postnem času odpovedali. Svoje umetnine smo predstavili drug drugemu in se ob njih malo pogovarjali. Po razteznih vajah smo na mehkih blazinah v spalnih vrečah sladko zaspali.