Sveže v kategoriji Klan:

Od Maribora do Špičnika in nazaj

Naše popotovanje se je začelo v soboto zjutraj s pravočasnim prihodom vseh klanovcev na železniško postajo v Sežano.

V Ljubljani smo čakanje na vlak proti Mariboru izkoristili za ogled doma 2 v Rožni dolini s pitjem cedevite in pogovor v parku z malico. Malo smo pozabili na čas in zato pohiteli na vlak, ki nam ga je na koncu le uspelo ujeti. Na njem nas je pričakal že ves sestradan fantič Karlo, zato ga Andrej ni želel spoditi s s stola in je raje odšel po sirove štručke z milansko salamo k Juliji in Janezu v drugi vagon. V Mariboru smo se sprehodili po Lentu z najstarejšo trto na svetu in pot nadaljevali do Spodnje Kungote. Tam smo… Preberi več »

Objavljeno v Aktualno, Klan, Novice

Divja Jaga

Klan Btwnov in Bagira so se odpravili na Divjo Jago - nočno igro, ki jo že več let organizira klan iz stega Brezovica 1.
Preberi več »

03.05.2017 ob 16:39 | P.d.

Pomagajmo otrokom in družinam v stiski!

Trgovina Hofer in organizacija Karitas zbirata prehrambene in higijenske izdelke za družine v stiski.
Preberi več »

01.04.2017 ob 21:08 | P.d.

Reportaža o zimovanju na Bledu

Klanovke in klanovci smo se v petek, 24. 2. 2017, z vlakom odpravili na Bled. Iskanje našega tokrat že rezerviranega prenočišča nam je s pomočjo zemljevida v dežju vzelo kar nekaj časa. Hčere Marije Pomočnice so nas prijazno pričakale in nam razkazale prostore njihovega doma. Ko smo povečerjali že doma narejene palačinke, smo se v temi sprehodili po okoliških poljih. Po sprehodu smo lahko z ustvarjanjem izkazali svojo umetniško žilico in s tem razmislili, kateri nepotrebni stvari se bomo v postnem času odpovedali. Svoje umetnine smo predstavili drug drugemu in se ob njih malo pogovarjali. Po razteznih vajah smo na mehkih blazinah v spalnih vrečah sladko zaspali.

08.03.2017 ob 20:09 | Monika

Praznična Sežana - poročilo

Odlično vzdušje na stojnici, pohvala klanovcem, prodaja voščilnic, dobrodelno-odgovorno-optimistične pustolovščine,...