Sveže v kategoriji Aktualno:

Smo dobili rutko

V petek 11. 5. popoldne smo se sežanski skavti zbrali na avtobusnem postajališču v Tomaju in se skupaj odpravili proti njivi z že postavljenimi šotori za volčiče.

Tam so nam naročili, naj si IV postavimo svoj bivak, VV pa ogenj. Postavili smo tri bivake, vsakega za svoj vod, v katerih smo spali po štirje. Naš prostorni trosobni bivak je bil prav specialno postavljen, saj nam je pri tem pomagal Marko. Ko se je stemnilo, smo zakurili ogenj in zraven peli pesmi. Pri tem mi je bilo mi je zelo lepo.

Po ognju smo se odpravili spat v naša zasilna bivališča, naslednje jutro pa je fantovski vod za odkupnino moral delati sklece, ker smo vstali malček prezgodaj (okoli 3.00 namesto ob 7.00). Zajtrku je sledila… Preberi več »

Objavljeno v Aktualno, Novice

Luč miru že v naših domovih in javnih ustanovah

Skavti že 27 let z dobrodelno akcijo Luč miru iz Betlehema pomagamo ljudem in delimo Mir.

22.12.2017 ob 19:24 | Tina Škamperle

Pustiva se vneti!

Med nas prihaja droben plamen, ki pa v sebi nosi pomembno sporočilo miru in ljubezni.

12.12.2017 ob 09:24 | Bouha

Viteška vijolica na Jakcu

»Vitezi – na konje!« smo prvič vzkliknili, in že smo se pognali v tek. To je bil začetek 35-km dolge proge Jakec2, ki je povezovala 12 kontrolnih točk v gozdovih severno od Logatca.
Z vseh vetrov se je zbrala naša ekipa voditeljev. V čast mi je bilo tekmovati z Veroniko iz Vipave, Boštjanom in njegovim bratom Matejem iz Ljubljane ter Blažem iz Ptuja. Nadeli smo si ime Viteška vijolica.

13.11.2017 ob 19:12 | Jakob

Začeli smo novo skavtsko leto

Skavti smo zakorakali v novo leto in že komaj čakamo na dogodivščine, ki nas v tem skavtskem letu čakajo.

16.10.2017 ob 20:09 | Miroljubna bouha

Vabilo na začetek skavtskega leta

Drage skavtinje, dragi skavti!

Vabimo vas, da se spet srečamo v nedeljo, 8. oktobra 2017, ob 9.00 v Sežani pred cerkvijo.